.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
میلیون ها نفر در شمال مکزیک، ایالات متحده و جنوب شرقی کانادا در ۸ آوریل امسال شاهد تاریکی در روز و فرصت دیدن تاج خورشید با چشم غیرمسلح خواهند بود. چرا خورشید‌گرفتگی پیش رو مهم است؟
میلیون ها نفر در شمال مکزیک، ایالات متحده و جنوب شرقی کانادا در ۸ آوریل امسال شاهد تاریکی در روز و فرصت دیدن تاج خورشید با چشم غیرمسلح خواهند بود.(ادامه)
مدیرکل صدا و سیما مازندران از تلاش‌های اثر گذار و مانای سردار ملکی در حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قدردانی کرد. تجلیل و تکریم از سردار سربلند حفظ و نشر آثار دفاع مقدس مازندران
مدیرکل صدا و سیما مازندران از تلاش‌های اثر گذار و مانای سردار ملکی در حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قدردانی کرد.(ادامه)
ثروتمندترین خانواده جهان چطور از ثروت خود مراقبت می‌کند؟
خانواده آل نهیان مالک باشگاه فوتبال منچستر سیتی، مالک ده‌ها قصر هستند و سرمایه گذاری زیادی در اسپیس ایکس و ساوج ایکس فنتی انجام داده‌اند.(ادامه)
فقیه پس از استیضاح همچنان شهردار جویبار باقی ماند
در دومین جلسه طرح سوال از شهردار جویبار موضوع استیضاح وی رای نیاورد و محمدحسین فقیه همچنان در تصدی شهردار جویبار باقی ماند.(ادامه)
برگزاری مراسم سالگرد آزادسازی خرمشهر
مراسم سالگرد آزادسازی خرمشهر امروز سه شنبه در محل پارک موزه دفاع مقدس مازندران در ساری برگزار شد.(ادامه)
مازندران میزبان ۸ آلاله بازگشته به وطن
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از تشییع پیکر ۸ شهید خوشنام دوران دفاع مقدس در استان خبر داد.(ادامه)
شهروندان بر این اعتقاد هستند که شهردار جدید در ۱۰۰ روز نخست کاری خود علاوه بر آنکه نتوانست چاره‌ای برای پروژه‌های نیمه تمام بیندیشد در ارائه یک برنامه مدیریت شهری هم ناکام ماند. صد روزگی شهردار و دریغ از یک برنامه/ شورا و شهروندان رضایت ندارند
شهروندان بر این اعتقاد هستند که شهردار جدید در ۱۰۰ روز نخست کاری خود علاوه بر آنکه نتوانست چاره‌ای برای پروژه‌های نیمه تمام بیندیشد در ارائه یک برنامه مدیریت شهری هم ناکام ماند.(ادامه)
آلاله های گمنام دفاع مقدس در ۶ منطقه مازندران آرام می گیرند
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با اشاره به میزبانی استان از شهدای تازه تفحص شده و گمنام دفاع مقدس گفت: این آلاله ها در شش نقطه چهار شهر استان آرام می گیرند.(ادامه)
شمال نیوز : گرچه سال‌هاست، مدیران میراث فرهنگی وعده راه‌اندازی سایت جدید موزه منطقه‌ای را در مرکز استان داده‌اند اما تاکنون هیچ اقدام عملی در این خصوص صورت نگرفته است .... ساری تنها مرکز استانی که موزه ندارد ! / سراسر استان مازندران با وجود قدمت بالا و آثار تاریخی بسیار، موزه مناسبی ندارد
شمال نیوز : گرچه سال‌هاست، مدیران میراث فرهنگی وعده راه‌اندازی سایت جدید موزه منطقه‌ای را در مرکز استان داده‌اند اما تاکنون هیچ اقدام عملی در این خصوص صورت نگرفته است ....(ادامه)
شناسایی هویت پیکر مطهر ۴ شهید دفاع مقدس
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از شناسایی هویت پیکر مطهر ۴ شهید دفاع مقدس خبر داد و گفت: این چهار شهید گمنام در شهرهای قائمشهر، بابل، کردکوی و موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تدفین شده بودند. (ادامه)
سی ­و چهارمین یادواره شهدای سرافراز نیروگاه شهیدسلیمی نکا برگزار شد + تصاویر
(ادامه)
 شمال نیوز: مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران گفت: همزمان با هفته مقدس طرح « خورشید خانه ات باش» با محوریت زندگی جهادگرانه مبتنی بر سبک زندگی اسلامی در استان اجرا می شود. طوسی : طرح « خورشید خانه ات باش» در مازندران اجرا می شود
شمال نیوز: مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران گفت: همزمان با هفته مقدس طرح « خورشید خانه ات باش» با محوریت زندگی جهادگرانه مبتنی بر سبک زندگی اسلامی در استان اجرا می شود.(ادامه)
به قلم :

سرهنگ حسین صلواتی محمدی بازنشسته ی ارتش جمهوری اسلامی ایران

کارشناس ارشد مدیریت با ۲۴ سال سابقه مدیریت و فرماندهی در سطوح مختلف. قانون ، مدیریت ، انضباط(يادداشت)
به قلم : سرهنگ حسین صلواتی محمدی بازنشسته ی ارتش جمهوری اسلامی ایران کارشناس ارشد مدیریت با ۲۴ سال سابقه مدیریت و فرماندهی در سطوح مختلف.(ادامه)
وزیر سابق نفت: سرباز مردم هستم
وزیر سابق نفت گفت: دولت‌ها می‌آیند و می‌روند ولی مردم و نظام سرجای‌شان باقی هستند، من برای پوشش و حمایت کسی نیامدم آمدم بگویم سرباز مردم هستم .(ادامه)
آغاز عملیات چهار پروژه عمرانی و شهری در ساری
همزمان با روز کارگر عملیات اجرایی چهار پروژه عمرانی و شهری با حضور مسئولان در ساری آغاز شد.(ادامه)
مازندران میزبان ۸ شهید گمنام و ۲ شهید با هویت می‌شود
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران از از تشییع پیکر هشت شهید گمنام و دو شهید با هویت در ایام وفات حضرت زینب (س) خبر داد. (ادامه)
عطر شهید در مازندران می پیچد/ تشییع ۱۰ آلاله دفاع مقدس
مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس مازندارن از تشییع پیکر مطهر هشت شهید گمنام و دو شهید باهویت دوران دفاع مقدس در ایام وفات حضرت زینب (س) خبر داد.(ادامه)
جزییات تشییع و خاکسپاری هشت شهید گمنام دفاع مقدس
هشت شهید گمنام دفاع مقدس این هفته در چهار شهرستان مازندران تشییع و خاکسپاری می شوند.(ادامه)
میزبانی ۴ شهر مازندران از هشت آلاله زهرایی و گمنام دفاع مقدس
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه چهار شهر استان میزبان پیکرهای مطهر شهدای گمنام در ایام فاطمیه هستند، گفت: هشت شهید والامقام در استان آرام می گیرند.(ادامه)
رعایت بهداشت، اصلی‌ترین شرط گردشگری پس از کرونا
در دنیای پس از کرونا، رعایت بهداشت به عنوان اصلی‌ترین شرط گردشگران داخلی و خارجی مطرح خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : درحالی که ستاد ملی کرونا با افزایش شیوع ویروس کرونا و به تبع آن افزایش تعداد فوتی‌ها درصدد اعمال محدودیت‌های جدید برآمده و احتمال تعطیلی برخی از مراکز استان‌ها مانند تهران وجود دارد، قرار است تاسیستات گردشگری استان‌های شمالی با برنامه‌ریزی‌های تازه‌ای فعالیت خود را ادامه دهند.... وضعیت گردشگری استان‌های شمالی با اعمال محدودیت‌های جدید چگونه است؟
شمال نیوز : درحالی که ستاد ملی کرونا با افزایش شیوع ویروس کرونا و به تبع آن افزایش تعداد فوتی‌ها درصدد اعمال محدودیت‌های جدید برآمده و احتمال تعطیلی برخی از مراکز استان‌ها مانند تهران وجود دارد، قرار است تاسیستات گردشگری استان‌های شمالی با برنامه‌ریزی‌های تازه‌ای فعالیت خود را ادامه دهند....(ادامه)
آسفالت 20 معابر شهر ساری در 30 روز
شمال نیوز: سازمان عمران به منظور ایجاد پایداری بیشتر این خدمت عمرانی، از دستگاه فلاسک لکه گیری در معابر شهری استفاده کرده تا استانداردسازی بهسازی معابر را مورد توجه قرار داده باشد. (ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان مردم مازندران در نشست با رئیس سازمان برنامه و بودجه خواستار اختصاص اعتبار به پروژه‌های نیمه‌تمام استان، ردیف ملی برای جاده تاکام ـ دامغان، توجه بهکریدور راه‌آهن رشت به قائم‌شهر، احداث و اتمام سد‌های در دست اقدام.... نمایندگان مازندران در جلسه مشترک با نوبخت چه گفتند ؟
شمال نیوز : نمایندگان مردم مازندران در نشست با رئیس سازمان برنامه و بودجه خواستار اختصاص اعتبار به پروژه‌های نیمه‌تمام استان، ردیف ملی برای جاده تاکام ـ دامغان، توجه بهکریدور راه‌آهن رشت به قائم‌شهر، احداث و اتمام سد‌های در دست اقدام....(ادامه)
شمال نیوز : وی گفت : طبق جلسات ویژه از بهمن ماه سال گذشته تاکنون، و در ادامه جلسات با شهرداری ساری و شورای شهر و نیز با کارشناسان در خصوص حضور شهرداری در ادامه ساخت موزه دفاع مقدس، تاکنون جز سرکار گذاشتن چیز دیگری از آنان ندیدیم .... سردار ملکی : جز سرکار گذاشتن چیز دیگری از شهرداری و شورای شهر ساری ندیدیم/ مسئولان شهرداری ساری از شهرداری های رشت و گرگان کار کردن یاد بگیرند / از جلسات پوچ، بی‌ارزش و مصوبات بی‌خاصیت خسته شدیم
شمال نیوز : وی گفت : طبق جلسات ویژه از بهمن ماه سال گذشته تاکنون، و در ادامه جلسات با شهرداری ساری و شورای شهر و نیز با کارشناسان در خصوص حضور شهرداری در ادامه ساخت موزه دفاع مقدس، تاکنون جز سرکار گذاشتن چیز دیگری از آنان ندیدیم ....(ادامه)
شمال نیوز :  محمد نژاد هدف از این نشست را جذب سرمایه گذار برای پارک تفریحی، توریستی سیاهرود سراج کلا، تسریع در ساخت موزه کشتی و تبادلات فرهنگی، اجتماعی این دو شهر عنوان کرد .... انجام تبادلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی شهرداری های جویبار و تبریز
شمال نیوز : محمد نژاد هدف از این نشست را جذب سرمایه گذار برای پارک تفریحی، توریستی سیاهرود سراج کلا، تسریع در ساخت موزه کشتی و تبادلات فرهنگی، اجتماعی این دو شهر عنوان کرد ....(ادامه)
شمال نیوز : هر چند در سه روز اخیر تعداد بستری بیماران مبتلا به کرونا و ترخیصی‌ها از مراکز درمانی به هم نزدیک شده است اما آمار بستری‌ها همچنان افزایشی است و این رویه ادامه دارد.... بستری « بیماران کرونایی » درشهرستان بابل ۶ برابر شد
شمال نیوز : هر چند در سه روز اخیر تعداد بستری بیماران مبتلا به کرونا و ترخیصی‌ها از مراکز درمانی به هم نزدیک شده است اما آمار بستری‌ها همچنان افزایشی است و این رویه ادامه دارد....(ادامه)
اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در مازندران
با بالارفتن تعداد بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در مازندران، محدودیت‌های بیشتری در استان اعمال شد.(ادامه)
اعلام زمان مراسم وداع و تشییع پیکر ۲ شهید مدافع حرم مازندرانی
مراسم وداع و تشییع ۲ شهید مدافع حرم،روزهای یکشنبه و دوشنبه آینده در مازندران برگزار می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : رودخانه قدیمی تلار از ارتفاعات چاشم سرچشمه می‌گیرد. شاخه‌ای از این رود بر سر راه کهنه‌ای که قرن هاست می‌رود از روستاهای نجارکلا و اندارگلی هم گذر می‌کند..... مسئولان سرگرم منطقه آزاد تجاری، مردم درگیر آب مسموم شده
شمال نیوز : رودخانه قدیمی تلار از ارتفاعات چاشم سرچشمه می‌گیرد. شاخه‌ای از این رود بر سر راه کهنه‌ای که قرن هاست می‌رود از روستاهای نجارکلا و اندارگلی هم گذر می‌کند.....(ادامه)
اقتصاد دریا محور-راهبردی برای استان های ساحلی شمال کشور
به قلم : سید حسین میرشفیعی کارشناس ارشد صنعت دریایی اقتصاد دریا محور(يادداشت)
اقتصاد دریا محور-راهبردی برای استان های ساحلی شمال کشور به قلم : سید حسین میرشفیعی کارشناس ارشد صنعت دریایی(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 7 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.176 seconds.